برگزاری کمیته هماهنگی درونبخشی هفته ملی جوان در شبکه بهداشت و درمان قدس
به مناسبت ولادت حضرت علیاکبر(ع) و هفته ملی جوان، و با هدف ارتقاء سطح سلامت جوانان، کمیته هماهنگی هفته ملی جوان در روز یکشنبه مورخ ۱۲ بهمن ۱۴۰۴ در شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس در دانشگاه علوم پزشکی ایران،به مناسبت ولادت حضرت علیاکبر(ع) و هفته ملی جوان، و با هدف ارتقاء سطح سلامت جوانان، کمیته هماهنگی هفته ملی جوان در روز یکشنبه مورخ ۱۲ بهمن ۱۴۰۴ در شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس برگزار شد.در این جلسه که با حضور معاون شبکه و رئیس مرکز بهداشت و سرپرستان واحدهای ستادی برگزار شد، معاون شبکه بر ضرورت ارائه خدمات جامع و ارتقاء سلامت جسمی و روانی جوانان تأکید کرد. سپس کارشناس مسئول واحد جوانی، جمعیت و مدارس گزارشی از وضعیت جمعیت جوانان و آمار علل مرگ و میر آنان ارائه نمود.همچنین عملکرد واحدها و فعالیتهای پیشنهادی برای برگزاری هرچه بهتر هفته ملی جوان و تکریم جوانان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. هدف از این نشست، همافزایی میان واحدهای تخصصی و ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و آموزشی در طول این هفته بود تا جوانان بتوانند با انگیزه بیشتر، در محیطی سالمتر و پویاتر فعالیت کنند.
کامنت