رسیدگی به شکایات
شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس، درراستای رسیدگی به شکایات مشتریان با تکیه براصل مشتری مداری و بهره گیری از شایستگی های کارکنان، به منظور طراحی و بکارگیری فرآیندی کارا و اثربخش و تلاش در جهت رفتار مسئولانه و بهبود مستمر ارائه خدمات و فرآیندهای کاری، اهداف زیر را سر لوحه فعالیت های خویش قرار داده است:
- تلاش در جهت فراهم نمودن شرایط لازم به منظور دسترسی ساده ، آسان و بدون هزینه برای شاکیان در کلیه مراحل ثبت ، بررسی واعلام نتیجه شکایات.
- رسیدگی موثربه شکایات درکوتاه ترین زمان ممکن .
- تعهد به ارائه پاسخ منطقی و مناسب به شکایات از طریق بررسی همه جانبه شکایات دریافتی و رعایت حفظ بی طرفی .
- دوری جستن از هرگونه برخورد متعصبانه با شاکیان، با هدف حل مشکل واصلاح فرایند ارائه خدمات
- تلاش در جهت محرمانه نگاه داشتن اطلاعات مربوط به فرد شاکی
- تلاش در جهت بهبود مستمر در ارائه خدمات و جلب رضایت شاکیان
شما می توانید
از طریق تلفن با خانم لطفی
شکایات خود را مطرح نمائید
همچنین از طریق فرم زیر می توانید شکایت خود را ثبت نمایید