برگزاری جلسه آموزشی جهت متصدیان اصناف ویژه بزرگداشت هفته ملی بدون دخانیات سال ۱۴۰۵ توسط کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس
جلسه آموزشی جهت کارکنان و متصدیان اصناف عرضه کننده دخانیات در محل اتحادیه خواربار فروشان شهرستان قدس توسط کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس در دانشگاه علوم پزشکی ایران،با توجه به شعار روز شمار هفته ملی بدون دخانیات با عنوان "تعهد و مشارکت اصناف، برای نسل عاری از دخانیات" جلسه آموزشی جهت کارکنان و متصدیان اصناف عرضه کننده دخانیات در محل اتحادیه خواربار فروشان شهرستان قدس توسط کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت برگزار شد.
در ابتدای جلسه کارشناسان با بیان مطالبی در خصوص اثرات مضر استعمال دخانیات بر سلامت افراد و ارتقای آگاهی متصدیان در خصوص دود دست دوم و دود دست سوم و نیز ترفندها و تاکتیکهای صنایع دخانی در جلب افراد بویژه نوجوانان و جوانان، به تشریح قوانین مرتبط با کنترل و مبازره ملی با دخانیات و نقش مهم و ضرورت پایبندی متصدیان به اجرای این قوانین پرداختند.
در پایان ضمن طرح سوالات مرتبط با صنوف توسط متصدیان و پاسخگویی کارشناسان، پمفلتهای آموزشی با مضامین مرتبط با کنترل دخانیات جهت آموزش گیرندگان توزیع شد.
کارکنان و متصدیان اصناف حاضر در محل، با پیوستن به پویش نسل بدون دخانیات، هفته ملی بدون دخانیات را گرامی داشتند.
کامنت