کارگاه آموزشی رتینوپاتی نوزادان در شهرستان قدس برگزار شد.
در راستای ارتقای دانش و مهارت مراقبین سلامت، کارگاه آموزشی رتینوپاتی نوزادان (ROP) روز ۱۲ بهمن ۱۴۰۴ در سالن جلسات شبکه بهداشت شهرستان قدس برگزار شد.
برگزاری کارگاه آموزش عملی احیاء پایه اطفال (BLS) ویژه مراقبین سلامت در شهرستان قدس
در راستای کاهش مرگومیر کودکان و به منظور ارتقای آگاهی و مهارت مراقبین سلامت در زمینه اقدامات احیاء پایه اطفال، واحد سلامت جمعیت و خانواده در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۴۰۴ اقدام به برگزاری «کارگاه عملی احیاء پایه اطفال» کرد.
راهاندازی کلاس آمادگی زایمان در پایگاه امام حسن مجتبی (ع)
در راستای اجرای مواد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و با هدف کاهش درصد زایمانها به روش سزارین، کلاس آمادگی برای زایمان در پایگاه امام حسن مجتبی (ع) در تاریخ ۷ بهمن ۱۴۰۴ راهاندازی و تجهیز شد.
برگزاری کارگاه آموزشی تابآوری و مدیریت استرس در مدرسه جامین پویا شهرستان قدس
در راستای ارتقای آگاهی دانشآموزان در حوزه کنترل هیجانات و افزایش تابآوری، کارگاه آموزشی با عنوان «تابآوری و مدیریت استرس» روز یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۴ در مدرسه جامین پویا شهرستان قدس برگزار شد.
برگزاری جلسه آموزشی تابآوری و مدیریت استرس در مدرسه حاج مهدی مجیدی شهرستان قدس
با توجه به نقش مدیریت استرس در افزایش تابآوری کودکان، جلسه آموزشی با عنوان «تابآوری و مدیریت استرس» در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۴ با حضور کارشناس سلامت روان مرکز جامع خدمات سلامت الزهرا در مدرسه حاج مهدی مجیدی برگزار شد.
برگزاری جلسه آموزشی تاب آوری و استرس ویژه جانبازان مرکز نوبنیاد
جلسه آموزشی با موضوع تاب آوری و استرس ویژه جانبازان محترم مرکز نوبنیاد شهرستان قدس توسط کارشناس سلامت روان مرکز عشرتی برگزار گردید.
برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت استرس در راستای افزایش تاب آوری ویژه دانش آموزان
کارگاه آموزشی مدیریت استرس با هدف ارتقای مهارت تاب آوری در دانش آموزان در مدرسه استاد شهریاری شهرستان قدس، برگزار شد.
برگزاری پویش ملی سرطان در بیمارستان سردار سلیمانی شهرقدس
در راستای اجرای پویش ملی سرطان و با هدف افزایش آگاهی، پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطانها، میز خدمت در درمانگاه بیمارستان سردار سلیمانی برگزار شد.
جلسه هماهنگی جهت برگزاری پویش ملی سرطان در بیمارستان سردار شهید سلیمانی
با توجه به پویش ملی سرطان و ضرورت تمهیدات لازم جهت برگزاری این پویش، جلسه هماهنگی با حضور مدیر بیمارستان سردار شهید سلیمانی، کارشناس مسئول و کارشناسان غیرواگیر واحد بیماریها برگزار شد.
اعزام تیم سلامت به سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت روز جانباز
به مناسبت روز جانباز و با هدف ارتقاء سطح سلامت ایثارگران و خانوادههای محترم آنها، شبکه بهداشت و درمان قدس در روز سهشنبه مورخ ۷ بهمن ۱۴۰۴، تیم سلامت شامل پزشک، مراقب سلامت، ماما و کارشناس سلامت روان را به سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اعزام کرد.