اطلاعیه ها

 رسیدگی به شکایات

شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس،  درراستای رسیدگی به شکایات مشتریان با تکیه براصل مشتری مداری و بهره گیری از شایستگی های کارکنان، به منظور طراحی و بکارگیری فرآیندی کارا و اثربخش و تلاش در جهت رفتار مسئولانه و بهبود مستمر ارائه خدمات و فرآیندهای کاری، اهداف زیر را سر لوحه فعالیت های خویش قرار داده است:

 
  • تلاش در جهت فراهم نمودن شرایط لازم به منظور دسترسی ساده ، آسان و بدون هزینه برای شاکیان در کلیه مراحل ثبت ، بررسی واعلام نتیجه شکایات.
  • رسیدگی موثربه شکایات درکوتاه ترین زمان ممکن .
  • تعهد به ارائه پاسخ منطقی و مناسب به شکایات از طریق بررسی همه جانبه شکایات دریافتی و رعایت حفظ بی طرفی .
  • دوری جستن از هرگونه برخورد متعصبانه با شاکیان، با هدف حل مشکل واصلاح فرایند ارائه خدمات
  • تلاش در جهت محرمانه نگاه داشتن اطلاعات مربوط به فرد شاکی 
  • تلاش در جهت بهبود مستمر در ارائه خدمات و جلب رضایت شاکیان

 

    شما می توانید  

  از طریق تلفن با خانم لطفی

   شکایات خود را مطرح نمائید
شماره داخلی 229
 

 

 

 

رسیدگی به شکایات

Template settings