پیام تبریک سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس به مناسبت ولادت حضرت مهدی(عج)
دکتر غفوری،سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس، با صدور پیامی فرارسیدن سالروز خجسته ولادت حضرت بقیةالله الاعظم، امام مهدی(عج) و جشن نیمه شعبان را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس در دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر غفوری، سرپرست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، با صدور پیامی فرارسیدن سالروز خجسته ولادت حضرت بقیةالله الاعظم، امام مهدی(عج) و جشن نیمه شعبان را تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است:نیمه شعبان، یادآور طلوع خورشید عدالت و امید در دل منتظران و بشریت تشنه معنویت است؛ روزی که نویدبخش آیندهای روشن، سرشار از صلح، عدالت و کرامت انسانی است.
دکتر غفوری در ادامه با اشاره به نقش ارزشمند کارکنان نظام سلامت در خدمترسانی صادقانه به مردم، اظهار داشت:اینجانب ضمن تبریک این عید فرخنده به عموم مردم شریف، بهویژه کارکنان خدوم و تلاشگر حوزه سلامت شهرستان قدس، از درگاه خداوند متعال توفیق خدمترسانی هرچه بیشتر، سلامتی و تعجیل در فرج حضرت ولیعصر(عج) را مسئلت دارم.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس در پایان این پیام، ابراز امیدواری کرد با الگوگیری از سیره اهلبیت(ع)، بهویژه فرهنگ انتظار، شاهد گسترش روحیه همدلی، مسئولیتپذیری و خدمت بیمنت در جامعه باشیم.
کامنت