برپایی غرفه اطلاعرسانی تغذیه سالم در بیمارستان ۱۲ بهمن
واحد بهبود تغذیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس، به مناسبت فرارسیدن پویش ملی اطلاعرسانی تغذیه سالم و در راستای فرهنگسازی و ترویج الگوی مصرف نان کامل در جامعه،اقدام به برپایی غرفه اطلاعرسانی در بیمارستان ۱۲ بهمن شهرستان قدس نمود.
بازدید میدانی تیم مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس از پایگاههای سلامت شهری
در راستای نظارت میدانی بر روند ارائه خدمات بهداشتی و ارتقای کیفیت خدمترسانی، دکتر غفوری سرپرست شبکه بهداشت و درمان قدس به همراه خانم سیدی معاون شبکه، روز دوشنبه ۲۴ آذرماه ۱۴۰۴ از تعدادی از پایگاههای سلامت این شهرستان بازدید کردند.
مصاحبه دکتر محمد غفوری به مناسبت پویش ملی اطلاعرسانی تغذیه سالم
به مناسبت فرارسیدن پویش ملی اطلاعرسانی تغذیه سالم (۱۵ لغایت ۳۰ آذرماه)، دکتر محمد غفوری، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس، با اشاره به شعار امسال این پویش با عنوان «نان و سلامت»، مصرف نان کامل را یکی از مؤثرترین راهکارها برای ارتقای سلامت عمومی جامعه عنوان کرد.
بازدید مشترک شبکه بهداشت و درمان و اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس از اجرای برنامه وارنیش فلورایدتراپی در مدارس ابتدایی شهرستان
در روز یکشنبه مورخ ۲۳ آذر ماه ۱۴۰۴ ، سرپرست واحد سلامت دهان و دندان شبکه بهداشت بهمراه مسئول واحد سلامت و تندرستی اداره آموزش و پرورش به صورت سرزده در محل دبستان قرآنی فاطمه کریمه شهرستان قدس حضور یافتند و از نزدیک بر اجرای فرآیندهای مربوط به مراقبت های دهان و دندان دانش آموزان و به ویژه وارنیش فلورایدتراپی نظارت کردند.
معرفی مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری شهرستان قدس در جلسه نظام پزشکی
در جلسهای با حضور رئیس نظام پزشکی شهرستان قدس و مسئولان درمانگاههای سطح شهر، پزشک مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری ضمن حضور در نشست، به معرفی خدمات و فعالیتهای این مرکز پرداخت.
برگزاری جلسه آموزشی تغذیه سالم ویژه رابطین سلامت مدارس شهرستان قدس
واحد بهبود تغذیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس، روز شنبه ۲۲آذر ۱۴۰۴، جلسه آموزشی تغذیه سالم را برای رابطین سلامت مدارس اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس برگزار کرد.
آموزش تغذیه سالم در مدرسه شهید مجتبی حسینی شهرستان قدس
به مناسبت پویش ملی اطلاعرسانی تغذیه سالم و در راستای ارتقای سطح آگاهی دانشآموزان نسبت به اهمیت تغذیه سالم و مصرف نان کامل، کارشناس تغذیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس روز شنبه ۲۲ آذر۱۴۰۴ جلسه آموزشی تغذیه سالم را در مدرسه شهید مجتبی حسینی برگزار کرد.
برگزاری جلسه آموزشی تغذیه سالم در خانه سالمندان بزرگان
همزمان با پویش ملی اطلاعرسانی تغذیه سالم و در راستای ارتقای سطح سلامت سالمندان، جلسه آموزشی با محوریت تغذیه سالم با حضور کارشناس تغذیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس، روز چهارشنبه ۱۵آذر۱۴۰۴ در خانه سالمندان بزرگان برگزار شد.
برگزاری جلسه آموزشی ویژه مراقبین و رابطین سلامت اداره آموزش و پرورش با محوریت پیشگیری و کنترل آنفلوآنزا
جلسه آموزشی ویژه مراقبین و رابطین سلامت اداره آموزش و پرورش با هدف ارتقای سطح آمادگی در پیشگیری و کنترل بیماری آنفلوآنزا و سایر بیماریهای حاد تنفسی برگزار شد.
ارائه بسته خدمات سلامت به بانوان شاغل اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس به مناسبت روز زن
به مناسبت بزرگداشت روز زن و روز مادر و با هدف ارتقای سطح سلامت بانوان شاغل، تیم سلامت شبکه بهداشت شهرستان قدس در اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس مستقر شد.