تأکید بر ارتقای کیفیت خدمات و رضایتمندی مراجعان در مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان قدس
در راستای پایش مستمر روند ارائه خدمات و ارتقای کیفیت عملکرد مراکز تابعه، معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان قدس به همراه مسئول حراست شبکه و جمعی از کارشناسان ستادی از مراکز خدمات جامع سلامت شهید عشرتی، نیمهشعبان و هفتجوی بازدید کردند.
معاون بهداشت شبکه ضمن تقدیر از زحمات کارکنان، بر بهبود فرآیند پاسخگویی، ثبت دقیق خدمات، مدیریت صحیح منابع و توجه به رضایتمندی مراجعهکنندگان تأکید کرد. همچنین بر لزوم آمادگی کامل مراکز در ساعات کشیک و ارائه بازخوردهای سازنده برای بهبود مستمر خدمات اشاره شد.
این بازدیدها که با هدف اطمینان از ارائه خدمات مطلوب و استاندارد به شهروندان صورت میگیرد، گامی مؤثر در جهت تحقق اهداف شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس در حوزه سلامت محسوب میشود.
کامنت