برگزاری مراسم پرشور نیمه شعبان در شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس
به مناسبت فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت ولیعصر (عج)، مراسم گرامیداشت و جشن نیمهشعبان در سالن شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس با حضور سرپرست شبکه، جمعی از کارکنان و همکاران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس در دانشگاه علوم پزشکی ایران، به مناسبت فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت ولی عصر (عج)، مراسم گرامیداشت و جشن نیمه شعبان روز سه شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۴ در سالن شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس با حضور سرپرست شبکه، جمعی از کارکنان و همکاران برگزار شد.
در این مراسم معنوی، شرکت کنندگان با پخش دعای فرج و دعای عهد، ابراز ارادت و محبت خود را به ساحت مقدس امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ابراز کردند. همچنین با اجرای برنامه ی ندبه خوانی و مدیحه سرایی، فضای سالن آکنده از شور و نشاط معنوی شد.
در پایان مراسم نیز به نشانه ی شادمانی از میلاد باسعادت منجی عالم بشریت، از حاضران با پخش شیرینی و گل نرگس پذیرایی به عمل آمد. سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس در حاشیه این مراسم، ضمن تبریک این روز فرخنده، بر ضرورت ترویج فرهنگ انتظار و امید در سبک زندگی اسلامی تأکید کرد.
کامنت