اطلاعیه ها

 رسیدگی به شکایات

شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس،  درراستای رسیدگی به شکایات مشتریان با تکیه براصل مشتری مداری و بهره گیری از شایستگی های کارکنان، به منظور طراحی و بکارگیری فرآیندی کارا و اثربخش و تلاش در جهت رفتار مسئولانه و بهبود مستمر ارائه خدمات و فرآیندهای کاری، اهداف زیر را سر لوحه فعالیت های خویش قرار داده است:

 
  • تلاش در جهت فراهم نمودن شرایط لازم به منظور دسترسی ساده ، آسان و بدون هزینه برای شاکیان در کلیه مراحل ثبت ، بررسی واعلام نتیجه شکایات.
  • رسیدگی موثربه شکایات درکوتاه ترین زمان ممکن .
  • تعهد به ارائه پاسخ منطقی و مناسب به شکایات از طریق بررسی همه جانبه شکایات دریافتی و رعایت حفظ بی طرفی .
  • دوری جستن از هرگونه برخورد متعصبانه با شاکیان، با هدف حل مشکل واصلاح فرایند ارائه خدمات
  • تلاش در جهت محرمانه نگاه داشتن اطلاعات مربوط به فرد شاکی 
  • تلاش در جهت بهبود مستمر در ارائه خدمات و جلب رضایت شاکیان

 

    شما می توانید  

  از طریق تلفن با خانم لطفی

   شکایات خود را مطرح نمائید
 
 

همچنین از طریق فرم زیر می توانید شکایت خود را ثبت نمایید

 

 

Template settings