دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences





  • بازدید فرماندار محترم، امام جمعه معزز و دکترمیرشریفی از بیمارستان 160 تختخوابی
  • بازدید فرماندار، امام جمعه و دکتر از بیمارستان
  • بازدید دکتر میرشریفی از برنامه ویزیت رایگان
  • بازدید دکتر میرشریفی از برنامه ویزیت رایگان
  • ویزیت رایگان به مناسبت هفته دفاع مقدس
  • ویزیت رایگان به مناسبت هفته دفاع مقدس
  • مراسم افتتاحیه پایگاه امام حسن مجتبی
  • مراسم افتتاحیه پایگاه امام حسن مجتبی
  • مراسم افتتاحیه پایگاه امام حسن مجتبی
  • حضور مدیر شبکه و کانون بسیج جامعه پزشکی  در جلسه هئیت اندیشه ورز سپاه حضرت سیدالشهداء (ع)
  • حضور دکتر میرشریفی در غرفه شبکه بهداشت
  • اولین مجمع سلامت
  • اولین مجمع سلامت
  • غرفه شبکه بهداشت قدس در دهکده سلامت

 آمار بازدیدهای 24 ساعت گذشته: 59287676

 آمار بازدیدهای روز جاری: 98246

کاربران + مهمانان حاضر در پایگاه: 1168

کاربران حاضر در پایگاه: 322

رسیدگی به شکایات

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۳/۱ | 

 

 رسیدگی به شکایات

شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس،  درراستای رسیدگی به شکایات مشتریان با تکيه براصل مشتری مداری و بهره گيري از شايستگي هاي کارکنان، به منظور طراحي و بكارگيري فرآيندي كارا و اثربخش و تلاش در جهت رفتار مسئولانه و بهبود مستمر ارائه خدمات و فرآيندهاي كاري، اهداف زير را سر لوحه فعالیت های خویش قرار داده است:

 
  • تلاش در جهت فراهم نمودن شرايط لازم به منظور دسترسي ساده ، آسان و بدون هزينه براي شاكيان در كليه مراحل ثبت ، بررسي واعلام نتیجه شکایات.
  • رسیدگی موثربه شکایات درکوتاه ترین زمان ممکن .
  • تعهد به ارائه پاسخ منطقي و مناسب به شكايات از طريق بررسي همه جانبه شكايات دريافتي و رعايت حفظ بي طرفي .
  • دوري جستن از هرگونه برخورد متعصبانه با شاكيان، با هدف حل مشكل واصلاح فرایند ارائه خدمات
  • تلاش در جهت محرمانه نگاه داشتن اطلاعات مربوط به فرد شاكي 
  • تلاش در جهت بهبود مستمر در ارائه خدمات و جلب رضايت شاكيان

 

 شما می توانید 

  از طریق تلفن با خانم مهندس پرویزی فرا (46852200-021 )

   شکایات خود را مطرح نمائید 

دفعات مشاهده: 2048 بار   |   دفعات چاپ: 164 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر