دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences


 

  • حضور مدیر شبکه و کانون بسیج جامعه پزشکی  در جلسه هئیت اندیشه ورز سپاه حضرت سیدالشهداء (ع)
  • حضور دکتر میرشریفی در غرفه شبکه بهداشت
  • برپایی  غرفه سلامت  شبکه در نمایشگاه قوه قضاییه
  • اولین مجمع سلامت
  • اولین مجمع سلامت
  • غرفه شبکه بهداشت قدس در دهکده سلامت
  • غرفه شبکه بهداشت قدس در دهکده سلامت
  • برپایی غرفه شبکه بهداشت قدس در دهکده سلامت
  • برپایی غرفه شبکه بهداشت قدس در دهکده سلامت
  • برپایی غرفه شبکه بهداشت قدس در دهکده سلامت
  • برپایی غرفه شبکه بهداشت قدس در دهکده سلامت
  • غرفه شبکه بهداشت قدس در دهکده سلامت
  • غرفه شبکه بهداشت قدس در دهکده سلامت
  • غرفه شبکه بهداشت قدس در دهکده سلامت

 آمار بازدیدهای 24 ساعت گذشته: 46784881

 آمار بازدیدهای روز جاری: 95065

کاربران + مهمانان حاضر در پایگاه: 948

کاربران حاضر در پایگاه: 195

شرح وظایف

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۳/۱ | 
 
 

 سرپرست : خانم مهندس پورامینی

شرح‌ وظایف‌ :

ما در عصری زندگی می کنیم که به عصر ارتباطات و اطلاعات مشهور است به هر میزان که سازمان ها و موسسات و نهادهای دولتی و غیر دولتی با انسانها و افراد پرسشگر و علاقه مند به کسب اطلاعات از طریق فعالیت های روابط عمومی به صورت دو طرفه و دو سویه و با استفاده از ابزار و ادوات ارتباطی مختلف و گوناگون به ارتباط بپردازد و به نقش و اهمیت آن آشنا باشند همانا مشارکت و همیاری انسجام اجتماعی و در نتیجه پیشرفت و توسعه و موفقیت و بهره وری روز افزون را به دست خواهند آورد. روابط عمومی در حقیقت، ابزار دوگانه ای است که از یک سو باعث آگاهی مدیران از محیط پیرامون آنها می شود و از سوی دیگر باعث انعکاس درست فعالیت آنان به جمعیت مخاطب می گردد. برقراری این ارتباط دوطرفه در هر سطحی، مترادف؛ سطح توفیق روابط عمومی است. در انتها شهرت و اعتبار یک سازمان را باید به نوعی نتیجه و حاصل فعالیت های ارتباطی و یا روابط عمومی درون سازمانی آن دانست چون روابط عمومی یعنی پل، پل ارتباطی، پل پیوستگی، پل پذیرش، پل ادراک، و پل یکپارچه بودن وحدت میان افراد درون سازمان با هم و با دستگاه هایی که با آنان ارتباط دارند.
مهمترین‌ وظیفه‌ روابط عمومی‌، شناخت‌ افکار عمومی‌ و نفوذ در آن‌ برای‌ جلب‌ رضایت‌ افکارعمومی‌ نسبت‌ به‌ سازمان‌ است‌ که‌ هم‌ در  درون‌  سازمان‌ و هم‌  در   بیرون‌  از سازمان‌ دنبال‌ می‌شود.بی‌تردید، این‌ وظیفه‌ در قالب‌ مجموعه‌ای‌ از فعالیتهای‌ ارتباطی‌ صورت‌ می‌گیرد که‌ می‌توان‌ آنها را تحت‌عناوین‌ ارتباطات‌، امور فرهنگی‌ و نمایشگاهها، انتشارات‌، سنجش‌ افکار و پژوهش‌ و برنامه‌ریزی‌دسته‌بندی‌ کرد.

شماره تماس : 46817187

 

 


دفعات مشاهده: 1609 بار   |   دفعات چاپ: 140 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر