دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences


    
 

 



  • برگزاری جلسه شورای سرپرستی
  • افتتاح پایگاه سلامت امام حسن مجتبی(ع) کوی فرزان شهرستان قدس
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی هفت جوی
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی هفت جوی
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی هفت جوی
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی هفت جوی
  • بازدید دکتر میرشریفی از پروژه های در دست احداث
  • حضور مدیر شبکه در کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهرقدس
  • جلسه کارگروه امنیت و سلامت غذایی
  • بازدید سرزده دکتر میرشریفی از مراکز
  • بازدید سرزده دکتر میرشریفی از مراکز
  • ویزیت رایگان در شهرک دانش
  • شرکت پرسنل در مراسم 9 دی
  • اتوبوس ایدز

رسیدگی به شکایات

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۳/۱ | 

 رسیدگی به شکایات

شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس،  درراستای رسیدگی به شکایات مشتریان با تکیه براصل مشتری مداری و بهره گیری از شایستگی های کارکنان، به منظور طراحی و بکارگیری فرآیندی کارا و اثربخش و تلاش در جهت رفتار مسئولانه و بهبود مستمر ارائه خدمات و فرآیندهای کاری، اهداف زیر را سر لوحه فعالیت های خویش قرار داده است:

 
  • تلاش در جهت فراهم نمودن شرایط لازم به منظور دسترسی ساده ، آسان و بدون هزینه برای شاکیان در کلیه مراحل ثبت ، بررسی واعلام نتیجه شکایات.
  • رسیدگی موثربه شکایات درکوتاه ترین زمان ممکن .
  • تعهد به ارائه پاسخ منطقی و مناسب به شکایات از طریق بررسی همه جانبه شکایات دریافتی و رعایت حفظ بی طرفی .
  • دوری جستن از هرگونه برخورد متعصبانه با شاکیان، با هدف حل مشکل واصلاح فرایند ارائه خدمات
  • تلاش در جهت محرمانه نگاه داشتن اطلاعات مربوط به فرد شاکی 
  • تلاش در جهت بهبود مستمر در ارائه خدمات و جلب رضایت شاکیان

 

 شما می توانید  

  از طریق تلفن با خانم مهندس پرویزی فرا (46852200-021 )

   شکایات خود را مطرح نمائید 

 


دفعات مشاهده: 519 بار   |   دفعات چاپ: 37 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر