اوقات شرعی

 

سرپرست امور اداری
 
خانم مهندس پاسـدار 
 
 
شرح وظایف:

 

  •     رسيدگي ونظارت بر انجام کلیه امور مربوط به کارگزینی و همچنین امور دبیرخانه و مکاتبات اداری
  •     اجراي قوانين و مقررات ، آيين نامه‌ها و دستورالعمل‌هاي انضباطي و رسيدگي به تخلفات اداري مطابق دستورالعمل مربوطه
  •    نظارت و هماهنگی در انجام تداركات لازم جهت تأمين سوخت ، آب و برق و کلیه خریدهای مصرفی و حفظ وسائل و تجهيزات مصرف نشدني دستگاههاي تأسيساتي و حرارتي و ارتباطي و ایاب و ذهاب پرسنل
  •      رسیدگی به امور مربوط به انبارداري و تهيه و تنظيم دفاتر انبار
  •     پیش بینی اقدامات احتياطي اوليه قبل و بعد از بروز حوادث در خصوص ساختمانها ، تاسیسات و تجهیزات و....
  •      نظارت بر امور عمرانی و پیگیری پیشرفت امور مربوطه و همچنین امور مربوط به خدمات اداری و عمومی
  •     نظارت بر حسن اجرای کلیه قراردادهااعم از ساختمانی، تأسیسات، فنی، ورزشی، فرهنگی
  •      برنامه ريزي و اجراي برنامه هاي روابط عمومی و امور رفاهی ، تفریحی ، تربيت بدني و ...
  •      نظارت بر امور مربوط به فن آوری اطلاعات و ارتقاء سیستمهای سخت افزاری و نرم افزاری مربوطه
  •      رسيدگي به پيشنهادات و تقاضاهاي واصله
  •     برنامه ريزي مناسب جهت ساده سازي مراحل انجام كار
  •      انجام ساير امور محوله از سوی ریاست محترم شبکه
براي انجام امور فوق و بهينه سازي و استفاده از حداكثر بهره وري در شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس تمام سعي و تلاش خود را معطوف به تحقق كرامت والاي انساني در شبکه خواهيم نمود كه زير بناي ساير امور مي باشد و با ايجاد طرح مودت و دوستی به سایر اهداف سازمانی دست خواهیم یافت . انشاءالله
 
 
 
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 1107 | بازدید امروز : 107 | کل بازدید : 183789 | بازدیدکنندگان آنلاين : 7 | زمان بازدید : 1.1521